Informacje
Regulamin
I. Podstanowienia ogólne
Niniejsze ogólne warunki handlowe (zwane dalej „warunkami handlowymi”) zostały wydane przez firmę:
KÓDEA.tech, s. r. o.
IČO: 53782682
DIČ: 2121490690
z siedzibą w Mútne 459
zarejestrowaną w Rejestrze Handlowym Sądu Okręgowego w Żylinie, dział Sro, wpis nr 77191/L
dane kontaktowe:
email: info@kodea.tech
telefon: +421 918 032 793
https://kodea.tech
(zwany dalej „sprzedawcą”)
Niniejsze warunki handlowe regulują wzajemne prawa i obowiązki sprzedawcy oraz osoby fizycznej, która zawiera umowę sprzedaży poza swoją działalnością gospodarczą jako konsument lub w ramach swojej działalności gospodarczej (zwanej dalej: „kupującym”) za pośrednictwem interfejsu internetowego dostępnego na stronie internetowej https://lamalu.sk (zwanej dalej „sklepem internetowym”).
Postanowienia warunków handlowych są nieodłączną częścią umowy sprzedaży. Ustalenia odbiegające od umowy sprzedaży mają pierwszeństwo przed postanowieniami tych warunków handlowych.
Niniejsze warunki handlowe i umowa sprzedaży są zawierane w języku polskim.
II. Informacje o towarze i cenach
Informacje o towarze, w tym cena poszczególnych towarów i ich główne właściwości, są podane przy poszczególnych towarach w katalogu sklepu internetowego. Ceny towarów są podane z uwzględnieniem podatku VAT, wszystkich związanych opłat i kosztów zwrotu towaru, jeśli towar z racji swojej natury nie może zostać zwrócony tradycyjną drogą pocztową. Ceny towarów obowiązują przez czas, w którym są wyświetlane w sklepie internetowym. Postanowienie to nie wyklucza ustalenia warunków umowy sprzedaży na indywidualnie uzgodnionych warunkach.
Prezentacja towarów w katalogu sklepu internetowego ma charakter informacyjny, a sprzedawca nie jest zobowiązany do zawarcia umowy sprzedaży dotyczącej tego towaru.
W sklepie internetowym zamieszczone są informacje o kosztach związanych z pakowaniem i dostawą towaru. Informacje o kosztach związanych z pakowaniem i dostawą towaru w sklepie internetowym mają zastosowanie tylko w przypadkach, gdy towar jest dostarczany na terytorium Polski.
Ewentualne rabaty na cenę zakupu towaru nie mogą być ze sobą łączone, chyba że sprzedawca i kupujący ustalili inaczej.
III. Zamówienie i zawarcie umowy sprzedaży
Koszty poniesione przez kupującego przy używaniu środków komunikacji na odległość w związku z zawarciem umowy sprzedaży (koszty połączenia internetowego, koszty rozmów telefonicznych), ponosi kupujący samodzielnie. Koszty te nie różnią się od standardowych stawek.
Kupujący składa zamówienie towaru następującymi sposobami:
poprzez swoje konto klienta, jeśli dokonał wcześniejszej rejestracji w sklepie internetowym,
wypełniając formularz zamówienia bez rejestracji.
Podczas składania zamówienia kupujący wybiera towar, liczbę sztuk towaru, sposób płatności i dostawy.
Przed wysłaniem zamówienia kupującemu umożliwia się sprawdzenie i zmianę danych, które wprowadził do zamówienia. Zamówienie jest wysyłane sprzedawcy przez kupującego po kliknięciu przycisku „Zamów z obowiązkiem zapłaty”. Dane podane w zamówieniu są przez sprzedawcę uważane za prawidłowe. Warunkiem ważności zamówienia jest wypełnienie wszystkich obowiązkowych danych w formularzu zamówienia i potwierdzenie przez kupującego, że zapoznał się z niniejszymi warunkami handlowymi.
Natychmiast po otrzymaniu zamówienia sprzedawca wysyła kupującemu potwierdzenie otrzymania zamówienia na adres e-mail, który kupujący podał przy składaniu zamówienia. Potwierdzenie to jest automatyczne i nie jest uznawane za zawarcie umowy. Załącznikiem do potwierdzenia są aktualne warunki handlowe sprzedawcy. Umowa sprzedaży jest zawarta dopiero po zaakceptowaniu zamówienia przez sprzedawcę. Powiadomienie o przyjęciu zamówienia jest dostarczane na adres e-mail kupującego, który podał przy składaniu zamówienia. Potwierdzenie to jest uznawane za zawarcie umowy. Załącznikiem do potwierdzenia są aktualne warunki handlowe sprzedawcy.
W przypadku, gdy sprzedawca nie jest w stanie spełnić którejkolwiek z wymagań podanych w zamówieniu, wyśle kupującemu na jego adres e-mail zmienioną ofertę. Zmieniona oferta jest uznawana za nową propozycję umowy sprzedaży, a umowa sprzedaży w takim przypadku zostaje zawarta po potwierdzeniu przez kupującego przyjęcia tej oferty sprzedawcy na jego adres e-mail podany w niniejszych warunkach handlowych.
Wszystkie zamówienia przyjęte przez sprzedawcę są wiążące. Kupujący może anulować zamówienie, dopóki nie otrzyma powiadomienia o przyjęciu zamówienia przez sprzedawcę. Kupujący może anulować zamówienie telefonicznie pod numerem telefonu sprzedawcy lub drogą mailową na adres e-mail sprzedawcy, podany w tych warunkach handlowych.
W przypadku wystąpienia oczywistej pomyłki technicznej po stronie sprzedawcy przy podaniu ceny towaru w sklepie internetowym, lub podczas składania zamówienia, sprzedawca nie jest zobowiązany do dostarczenia towaru po tej wyraźnie błędnej cenie, nawet jeśli kupujący otrzymał automatyczne potwierdzenie otrzymania zamówienia zgodnie z tymi warunkami handlowymi. Sprzedawca informuje kupującego o błędzie bez zbędnej zwłoki i wysyła kupującemu zmienioną ofertę. Zmieniona oferta jest uznawana za nową propozycję umowy sprzedaży, a umowa sprzedaży w takim przypadku zostaje zawarta po jej przyjęciu przez kupującego.
IV. Konto klienta
Na podstawie rejestracji kupującego przeprowadzonej w sklepie internetowym, kupujący może uzyskać dostęp do swojego konta klienta. Z konta klienta kupujący może składać zamówienia na towary. Kupujący może również zamawiać towary bez rejestracji.
Podczas rejestracji do konta klienta i przy składaniu zamówienia, kupujący jest zobowiązany do podania prawdziwych i poprawnych danych. Dane wprowadzone do konta użytkownika muszą być na bieżąco aktualizowane przez kupującego w przypadku ich zmiany. Dane podane przez kupującego w koncie klienta i przy składaniu zamówienia są przez sprzedawcę uznawane za prawidłowe.
Dostęp do konta klienta jest zabezpieczony nazwą użytkownika i hasłem. Kupujący jest zobowiązany do zachowania poufności informacji niezbędnych do uzyskania dostępu do swojego konta klienta. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne nadużycia konta klienta przez osoby trzecie.
Kupujący nie jest uprawniony do udostępniania swojego konta klienta osobom trzecim.
Sprzedawca może anulować konto użytkownika, szczególnie w przypadku, gdy kupujący nie korzysta z konta przez dłuższy czas lub gdy kupujący narusza obowiązki wynikające z umowy sprzedaży oraz tych warunków handlowych.
Kupujący przyjmuje do wiadomości, że konto użytkownika nie musi być dostępne nieprzerwanie, szczególnie z powodu koniecznej konserwacji sprzętu i oprogramowania sprzedawcy lub koniecznej konserwacji sprzętu i oprogramowania osób trzecich.
V. Warunki płatności i dostawa towaru
Ceny towaru oraz ewentualne koszty związane z dostawą towaru na podstawie umowy kupna mogą być opłacone przez kupującego następującymi sposobami:
bezgotówkowo kartą płatniczą,
za pobraniem gotówką przy odbiorze towaru,
gotówką lub kartą płatniczą przy odbiorze osobistym,
bezgotówkowo przelewem na konto bankowe sprzedawcy nr SK29 0900 0000 0051 7985 7196, prowadzone u Slovenská sporiteľňa, a.s.,
Wraz z ceną zakupu kupujący zobowiązany jest do zapłaty sprzedawcy kosztów związanych z pakowaniem i dostawą towaru w umownej wysokości. Jeśli nie określono inaczej, cena zakupu obejmuje również koszty dostawy towaru.
W przypadku płatności gotówką cena zakupu jest wymagalna przy odbiorze towaru. W przypadku płatności bezgotówkowej cena zakupu jest wymagalna w ciągu 7 dni od zawarcia umowy kupna.
W przypadku płatności za pośrednictwem bramki płatniczej, kupujący postępuje zgodnie z instrukcjami odpowiedniego dostawcy płatności elektronicznych.
W przypadku płatności bezgotówkowej zobowiązanie kupującego do zapłaty ceny zakupu jest spełnione w momencie zaksięgowania odpowiedniej kwoty na koncie bankowym sprzedawcy.
Sprzedawca nie żąda od kupującego żadnej zaliczki ani innej podobnej płatności przed wysyłką towaru. Opłata ceny zakupu przed wysyłką towaru nie stanowi zaliczki.
Zgodnie z ustawą o ewidencji obrotu, sprzedawca zobowiązany jest wystawić kupującemu paragon fiskalny. Jednocześnie sprzedawca jest zobowiązany do zarejestrowania otrzymanej sprzedaży u administracji podatkowej online, a w przypadku awarii technicznej najpóźniej w ciągu 48 godzin.
Towar jest dostarczany kupującemu:
na adres wskazany przez kupującego w zamówieniu,
za pośrednictwem punktu odbioru paczek na adres punktu, który wskazał kupujący,
osobiście w siedzibie sprzedawcy.
Wybór metody dostawy dokonuje się podczas składania zamówienia.
Koszty dostawy towaru, w zależności od sposobu wysyłki i odbioru towaru, są wskazane w zamówieniu kupującego oraz w potwierdzeniu zamówienia przez sprzedawcę. W przypadku, gdy sposób transportu jest uzgodniony na specjalne życzenie kupującego, kupujący ponosi ryzyko i ewentualne dodatkowe koszty związane z tym sposobem dostawy.
Jeśli sprzedawca na podstawie umowy kupna ma obowiązek dostarczyć towar na miejsce wskazane przez kupującego w zamówieniu, kupujący zobowiązany jest do odebrania towaru przy dostawie. W przypadku, gdy z powodu przyczyn leżących po stronie kupującego konieczne jest wielokrotne dostarczanie towaru lub dostarczenie go innym sposobem niż wskazano w zamówieniu, kupujący zobowiązany jest do zapłaty kosztów związanych z ponownym dostarczeniem towaru lub kosztów związanych z innym sposobem dostawy.
Przy odbiorze towaru od przewoźnika, kupujący zobowiązany jest do sprawdzenia nienaruszalności opakowań towaru i w przypadku jakichkolwiek wad niezwłocznie zgłosić je przewoźnikowi. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia opakowania wskazującego na nieuprawnione wejście do przesyłki, kupujący nie musi przyjąć przesyłki od przewoźnika.
Sprzedawca wystawi kupującemu fakturę – dowód podatkowy. Dowód podatkowy zostanie wysłany na adres e-mail kupującego.
Kupujący nabywa prawo własności do towaru po zapłaceniu całej ceny zakupu towaru, w tym kosztów dostawy, jednak najwcześniej po odebraniu towaru. Odpowiedzialność za przypadkową utratę, uszkodzenie lub zniszczenie towaru przechodzi na kupującego w momencie odbioru towaru lub w momencie, gdy kupujący miał obowiązek odebrać towar, ale nie uczynił tego wbrew umowie kupna.
VI. Odstąpienie od umowy
1.Kupujący, który zawarł umowę kupna poza działalnością gospodarczą jako konsument, ma prawo odstąpić od umowy kupna bez podania przyczyny.
Termin na odstąpienie od umowy wynosi 14 dni
od dnia odebrania towaru,
od dnia odebrania ostatniej dostawy towaru, jeśli umowa dotyczy kilku rodzajów towarów lub dostawy kilku części,
od dnia odebrania pierwszej dostawy towaru, jeśli umowa dotyczy regularnej, powtarzającej się dostawy towaru.
Kupujący nie może odstąpić od umowy kupna w następujących przypadkach:
dostawy towaru lub usługi, których cena zależy od wahań rynku finansowego niezależnych od woli sprzedawcy i które mogą wystąpić w trakcie terminu odstąpienia od umowy,
dostawy towaru, który został zmodyfikowany na życzenie kupującego, towaru wykonanego na zamówienie lub towaru przeznaczonego specjalnie dla konkretnego kupującego,
dostawy towaru, który podlega szybkiemu zepsuciu, jak również towaru, który po dostarczeniu w związku ze swoją naturą został nieodwracalnie zmieszany z innym towarem,
w innych przypadkach określonych w § 7 ust. 6 ustawy nr 102/2014 Z.z. o ochronie konsumentów przy sprzedaży towarów lub świadczeniu usług na podstawie umowy zawartej na odległość lub umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa sprzedawcy, w brzmieniu późniejszych przepisów.
Aby dotrzymać terminu odstąpienia od umowy, kupujący musi wysłać oświadczenie o odstąpieniu w terminie na odstąpienie od umowy.
Kupujący może skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, który udostępnia sprzedawca. Kupujący wysyła odstąpienie od umowy na adres e-mail lub adres do korespondencji sprzedawcy wskazany w tych warunkach sprzedaży. Sprzedawca niezwłocznie potwierdza kupującemu otrzymanie formularza.
Kupujący, który odstąpił od umowy, zobowiązany jest zwrócić towar sprzedawcy w ciągu 14 dni od odstąpienia od umowy. Kupujący ponosi koszty związane ze zwrotem towaru sprzedawcy, nawet jeśli towar nie może zostać zwrócony zwykłą drogą pocztową z powodu swojej natury.
Jeśli kupujący odstąpi od umowy, sprzedawca niezwłocznie, najpóźniej jednak w ciągu 14 dni od odstąpienia od umowy, zwróci wszystkie pieniądze, w tym koszty dostawy, które od niego otrzymał, w ten sam sposób. Sprzedawca zwróci pieniądze kupującemu w inny sposób tylko wtedy, gdy kupujący się na to zgodzi i jeśli nie wiąże się to z dodatkowymi kosztami.
Jeśli kupujący wybrał sposób dostawy towaru inny niż najtańszy dostępny sposób dostawy oferowany przez sprzedawcę, sprzedawca zwróci koszty dostawy towaru w wysokości odpowiadającej najtańszemu oferowanemu sposobowi dostawy towaru.
Jeśli kupujący odstąpi od umowy kupna, sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu otrzymanych pieniędzy kupującemu przed momentem, w którym kupujący zwróci towar lub udowodni, że wysłał go do sprzedawcy.
Towar musi zostać zwrócony sprzedawcy przez kupującego w stanie nienaruszonym, niezużytym i niezabrudzonym, a jeśli to możliwe, w oryginalnym opakowaniu. Prawo do odszkodowania za uszkodzenie towaru może wystąpić w przypadku, gdy towar jest uszkodzony na skutek nieodpowiedniego obchodzenia się z nim przez kupującego.
Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem otrzymanych pieniędzy, dopóki towar nie zostanie zwrócony lub dopóki kupujący nie udowodni, że go wysłał.
Sprzedawca zwraca pieniądze kupującemu w sposób wskazany przez kupującego w formularzu odstąpienia od umowy.
VII. Gwarancja i odpowiedzialność sprzedawcy
Sprzedawca odpowiada wobec kupującego, że towar przy jego odbiorze nie ma wad. Szczególnie sprzedawca odpowiada wobec kupującego, że w momencie odbioru towaru:
towar posiada cechy, które strony uzgodniły, a jeżeli brak uzgodnienia, ma takie cechy, które sprzedawca lub producent opisał lub które kupujący oczekiwał w zależności od charakteru towaru oraz na podstawie reklamy przeprowadzonej przez sprzedawcę,
towar nadaje się do celu, do którego sprzedawca go przeznacza, lub do którego ten rodzaj towaru jest zwykle używany,
towar odpowiada jakości lub wykonaniu uzgodnionego wzorca lub próbki, jeżeli jakość lub wykonanie zostały określone na podstawie uzgodnionego wzorca lub próbki,
towar jest w odpowiedniej ilości lub wadze,
towar spełnia wymagania przepisów prawnych.
Jeśli wada ujawni się w ciągu sześciu miesięcy od odbioru towaru przez kupującego, uważa się, że towar był wadliwy już przy odbiorze. Kupujący ma prawo do dochodzenia roszczeń z tytułu wady, która wystąpiła w przypadku towaru konsumpcyjnego w ciągu dwudziestu czterech miesięcy od odbioru. Przepisy te nie mają zastosowania do towaru sprzedawanego po niższej cenie z powodu wady, dla której ustalono niższą cenę, do zużycia towaru w wyniku jego normalnego użytkowania, do towarów używanych w przypadku wady odpowiadającej stopniowi używania lub zużycia, jakie towar miał przy odbiorze przez kupującego, lub jeśli wynika to z natury towaru.
W przypadku wystąpienia wady kupujący może przedstawić sprzedawcy reklamację i żądać:
jeżeli wada jest możliwa do usunięcia:
bezpłatnego usunięcia wady towaru,
wymiany towaru na nowy,
jeżeli wada nie jest możliwa do usunięcia:
odpowiedniej obniżki ceny zakupu,
odstąpienia od umowy.
Kupujący ma prawo odstąpić od umowy, jeżeli:
towar ma wadę, której nie można usunąć i która uniemożliwia użytkowanie towaru jak rzeczy wolnej od wad,
nie może użytkować towaru z powodu powtarzających się wad po naprawie,
nie może prawidłowo użytkować towaru z powodu dużej liczby wad towaru.
Sprzedawca jest zobowiązany przyjąć reklamację w siedzibie lub miejscu prowadzenia działalności. Konsument może również zgłosić reklamację do osoby wskazanej przez sprzedawcę. Jeżeli reklamację rozpatruje osoba wskazana przez sprzedawcę, może ona rozwiązać reklamację tylko poprzez zwrot naprawionego towaru, w przeciwnym razie przekazuje reklamację do rozpatrzenia sprzedawcy. Sprzedawca jest zobowiązany wydać kupującemu pisemne potwierdzenie, kiedy kupujący zgłosił roszczenie, co jest przedmiotem reklamacji oraz jaki sposób rozpatrzenia reklamacji kupujący żąda, a także potwierdzenie daty i sposobu rozpatrzenia reklamacji, w tym potwierdzenie wykonania naprawy i jej czasu trwania, ewentualnie pisemne uzasadnienie odmowy reklamacji.
Jeśli konsument zgłasza reklamację, sprzedawca lub upoważniony przez niego pracownik lub osoba wskazana przez niego ma obowiązek poinformować konsumenta o jego prawach wynikających z wadliwego świadczenia. Na podstawie decyzji konsumenta, który z praw wynikających z wadliwego świadczenia chce dochodzić, sprzedawca lub upoważniony pracownik lub wskazana osoba ma obowiązek określić sposób rozpatrzenia reklamacji niezwłocznie, w przypadkach skomplikowanych najpóźniej w ciągu trzech dni roboczych od zgłoszenia reklamacji, a w uzasadnionych przypadkach, szczególnie jeśli wymaga to złożonej oceny technicznej stanu towaru, najpóźniej w ciągu 30 dni od zgłoszenia reklamacji. Po określeniu sposobu rozpatrzenia reklamacji, reklamację należy rozpatrzyć niezwłocznie, przy czym w uzasadnionych przypadkach reklamację można rozpatrzyć później. Rozpatrzenie reklamacji, w tym usunięcie wady, nie może trwać dłużej niż 30 dni od zgłoszenia reklamacji. Upływ tego terminu uważa się za istotne naruszenie umowy, a kupujący ma prawo odstąpić od umowy kupna lub wymienić towar na nowy. Moment zgłoszenia reklamacji uznaje się za chwilę, w której kupujący wyraża wolę dochodzenia roszczeń z tytułu wadliwego świadczenia.
Sprzedawca informuje kupującego na piśmie o wyniku reklamacji najpóźniej w ciągu 30 dni od zgłoszenia reklamacji.
Prawo z tytułu wadliwego świadczenia nie przysługuje kupującemu, jeśli przed odbiorem towaru wiedział, że towar ma wadę lub jeśli wada została spowodowana przez kupującego.
W przypadku uzasadnionej reklamacji kupujący ma prawo do zwrotu uzasadnionych kosztów poniesionych w związku z dochodzeniem reklamacji. To prawo kupujący może dochodzić u sprzedawcy w terminie do miesiąca po upływie okresu gwarancyjnego.
Wybór sposobu reklamacji i jej rozpatrzenia, jeżeli istnieje więcej niż jedna opcja, należy do kupującego.
Prawa i obowiązki stron umowy w odniesieniu do praw z tytułu wadliwego świadczenia regulują przepisy Kodeksu cywilnego Art. 556-576 Kodeksu cywilnego z późniejszymi zmianami, a także ustawa z Dz. U. 2014 poz. 827 o ochronie konsumentów z późniejszymi zmianami.
Dalsze prawa i obowiązki stron związane z odpowiedzialnością sprzedawcy za wady regulują przepisy reklamacyjne sprzedawcy.
VIII. Doręczenie
Strony umowy mogą wymieniać całą korespondencję pisemną za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Kupujący wysyła korespondencję do sprzedawcy na adres e-mail podany w niniejszych warunkach handlowych. Sprzedawca wysyła korespondencję do kupującego na adres e-mail podany w jego koncie użytkownika lub w zamówieniu.
IX. Postanowienia końcowe
Wszystkie ustalenia między sprzedawcą a kupującym podlegają prawu Republiki Słowackiej. Jeśli stosunek prawny wynikający z umowy sprzedaży zawiera element międzynarodowy, strony uzgodniły, że stosunek ten będzie regulowany prawem Republiki Słowackiej. Tym samym nie narusza to praw konsumenta wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawnych.
Sprzedawca nie jest związany żadnymi kodeksami postępowania wobec kupującego w rozumieniu przepisów ustawy z Dz. U. 2014 poz. 827 o ochronie konsumentów z późniejszymi zmianami.
Konsument ma prawo zwrócić się do sprzedawcy o naprawienie sytuacji, jeżeli nie jest zadowolony ze sposobu, w jaki sprzedawca rozpatrzył jego reklamację, lub jeśli uważa, że sprzedawca naruszył jego prawa. Konsument ma prawo złożyć wniosek o rozpoczęcie alternatywnego (pozarejestrowego) rozwiązywania sporów u podmiotu zajmującego się alternatywnym rozwiązywaniem sporów, jeżeli sprzedawca na żądanie z poprzedniego zdania odpowiedział negatywnie lub nie odpowiedział na nie w ciągu 30 dni od jego wysłania. Nie narusza to możliwości konsumenta zwrócenia się do sądu.
W przypadku pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich wynikających z umowy sprzedaży właściwa jest Słowacka Inspekcja Handlowa, z siedzibą: Prievozská 32, 827 99 Bratysława, numer identyfikacyjny: 17 331 927, z którą można skontaktować się w celu rozstrzygania sporu pod adresem: Słowacka Inspekcja Handlowa, Centralna Inspekcja, Departament Międzynarodowych Relacji i Alternatywnego Rozwiązywania Sporów, Prievozská 32, 827 99 Bratysława 27, lub elektronicznie na adres ars@soi.sk. Strona internetowa: https://www.soi.sk/. Platformę do rozwiązywania sporów online, dostępną pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr, można wykorzystać do rozwiązywania sporów między sprzedawcą a kupującym w związku z umową sprzedaży.
Europejskie Centrum Konsumenckie Republika Słowacka, z siedzibą Mlynské nivy 44/a, 827 15 Bratysława, strona internetowa: http://esc-sr.sk/ jest punktem kontaktowym na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 roku w sprawie rozwiązywania sporów konsumenckich online i zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 oraz dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie rozwiązywania sporów konsumenckich online).
Sprzedawca ma prawo do sprzedaży towarów na podstawie zezwolenia na działalność gospodarczą. Kontrolę działalności gospodarczej przeprowadza w swoim zakresie właściwy Urząd Powiatowy, Wydział Działalności Gospodarczej. Słowacka Inspekcja Handlowa sprawuje nadzór nad przestrzeganiem ustawy nr 250/2007 Z.z. o ochronie konsumentów w brzmieniu późniejszych zmian.
Wszelkie prawa do stron internetowych sprzedawcy, w tym prawa autorskie do treści, w tym układ strony, zdjęcia, filmy, grafika, znaki towarowe, logo i inne treści i elementy, należą do sprzedawcy. Zabrania się kopiowania, modyfikowania lub wykorzystywania stron internetowych lub ich części bez zgody sprzedawcy.
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za błędy powstałe na skutek ingerencji osób trzecich w sklep internetowy lub jego używanie w sposób niezgodny z jego przeznaczeniem. Kupujący nie może używać sklepu internetowego w sposób, który może negatywnie wpłynąć na jego działanie i nie może wykonywać żadnej czynności, która mogłaby umożliwić jemu lub osobom trzecim nieuprawniony dostęp lub nieuprawnione korzystanie z oprogramowania lub innych elementów sklepu internetowego, ani używać sklepu internetowego w sposób niezgodny z jego przeznaczeniem.
Umowa sprzedaży wraz z warunkami handlowymi jest archiwizowana przez sprzedawcę w formie elektronicznej i nie jest publicznie dostępna.
Sprzedawca może zmieniać lub uzupełniać treść warunków handlowych. Niniejsze postanowienie nie narusza praw i obowiązków wynikających z wcześniejszej wersji warunków handlowych.
Załącznikiem do warunków handlowych jest wzór formularza odstąpienia od umowy.
„Twoją satysfakcję z zakupu sprawdzamy za pomocą ankiet e-mailowych w ramach programu 'Zweryfikowane przez klientów', do którego nasz sklep internetowy jest zapisany. Ankiety wysyłamy za każdym razem, gdy dokonasz zakupu, chyba że odmówisz otrzymywania wiadomości e-mail w celach marketingowych. Przetwarzanie danych osobowych w celu wysyłania ankiet w ramach programu 'Zweryfikowane przez klientów' odbywa się na podstawie naszego uzasadnionego interesu, który polega na sprawdzaniu Twojej satysfakcji z zakupu. W celu wysyłania ankiet, oceny Twojej opinii oraz analizowania naszej pozycji rynkowej korzystamy z pośrednika, którym jest operator portalu Heureka.sk. W związku z tym możemy przekazywać informacje o zakupionych towarach oraz Twój adres e-mail. Twoje dane osobowe nie są udostępniane żadnej innej stronie trzeciej w celach marketingowych. W każdej chwili możesz wyrazić sprzeciw wobec otrzymywania ankiet e-mailowych, rezygnując z dalszych ankiet za pomocą linku w wiadomości e-mail z ankietą. W przypadku Twojego sprzeciwu nie będziemy już wysyłać ankiet.” Przed zakończeniem zakupu możesz również zaznaczyć opcję – „Nie zgadzam się na otrzymywanie ankiety dotyczącej satysfakcji z realizacji mojej zamówienia w ramach programu Heureka – Zweryfikowane przez klientów."
Niniejsze warunki handlowe wchodzą w życie dnia 01.03.2025.